دانلود آهنگ های فارسی جدید ایرانی به زبان هندسی فارسی و با دو کیفیت اصلی

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

جستجو

بایگانی

شبکه های اجتماعی

دانلود آهنگ امید آمری انکار

دانلود آهنگ امید آمری انکار


دانلود آهنگ جدید امید آمری به نام انکار
دانلود آهنگ جدید و زیبای امید آمری به نام انکار با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
امید آمری به نام انکار متن آهنگ
تکست آهنگ انکار از امید آمری
Download New Music By Omid Ameri Called enkar
Download New Song By Omid Ameri - enkar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Omid Ameri enkar
متن آهنگ امید آمری انکار به صورت فارسی - عربی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان انکار و کسر نیمی از حجم شما


دانلود آهنگ جدید امید آمری به نام انکار با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امید آمری به نام انکار با کیفیت 128

متن آهنگ جدید انکار - امید آمری



من شدم از عشق تو بیمار و تو انگار نه انگار
मैं तुम्हारे प्यार के लिए बीमार हो गया हूँ और तुम नहीं की तरह लग रहे हो
رفتن تو پیش همه میکنم انکار و تو انگار نه انگار
मैं आप सभी के पास जाने से इनकार करता हूं और ऐसा लगता है कि नहीं
انگار نه انگار که جات توو دلم محفوظه
यह ऐसा है जैसे मैंने एक कंटेनर में अपना दिल खो दिया है
با این همه بازم به من شک داری دلم میسوزه
फिर भी, मुझे शक है कि मेरा दिल जल गया है
انگار نه انگار فقط و فقط توو دنیا
यह ऐसा है जैसे आप दुनिया में एक ही हैं
خوشبخت کردن قلبم دست تو رو میبوسه
मेरे दिल आशीर्वाद अपने हाथ Mybvs · h
انگار نه انگار دل من پیش تو گیره
ऐसा नहीं है कि मेरा दिल आपसे लिपट रहा है
خبر نداری هردم سراغتو میگیره
हर बार आपके हिट होने का आपको कोई अंदाजा नहीं है
انگار نه انگار یکی بی تو از دست میریه
ऐसा लग रहा है कि कोई भी आपको याद नहीं करने वाला है
شاید به تو مربوط نیست کار قسمت و تقدیره
हो सकता है कि यह आप पर निर्भर न हो कि वह काम कर रहा है
کامل اگه نیستم خودم عاشقتم کاملا
बिल्कुल सही अगर मैं खुद से प्यार नहीं करता
واسه دل دریایی من چشمات مثل ساحلن
मेरे समुद्री दिल के लिए, आपकी आँखें समुद्र तट की तरह हैं
همه وجودم اگه خسته از این فاصله است
मेरा पूरा अस्तित्व अगर मैं इस दूरी से थक गया हूँ
با این همه بازم برت اهمیت قائلم
फिर भी, मुझे अभी भी बर्ट की परवाह है
میدونی بی تو میمیرم اما میری باز خنده خنده
तुम्हें पता है कि मैं तुम्हारे बिना मरने जा रहा हूं, लेकिन तुम फिर से हंसने वाले हो
جرم اینجوری رفتن تو مساوی قتل عمده
इस तरह जाने का अपराध एक बड़ी हत्या के बराबर है
کاش میگفتی توی بی احساس نمیکنی یه لحظه یادم
काश, आप एक पल के लिए सुन्न नहीं महसूस करते
تا من لعنتی اینطور بهت دل نمیدادم
जब तक मैं तुम्हें चोदता हूँ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: